Open skies
Seuraa Norwegian

Tunnisteet

Norwegian 216 Halvat lennot 197 liikennetiedot 47 kaukolento 35 dreamliner 16 ympäristöystävällinen 15 boeing 737-800 10 UNICEF 10 787 dreamliner 9 Yhdysvallat 8 Norwegian Reward 6 Argentiina 6 ilmainen wifi 5 liikennetieto 5 boeing 787 dreamliner 5 Marrakech 5 SkyTrax 4 787-9 Dreamliner 4 Lontoo Gatwick 4 Barcelona 4 Uudet kohteet 4 Boeing 737 MAX 4 dubai 3 kaukoreitti 3 Las Palmas 3 World Travel Awards 3 paras halpalentoyhtiö 3 norwegian dreamliner 3 Karibia 3 Malaga 3 liikenneluvut 3 ilmainen wi-fi 2 Krakova 2 APEX 2 uudet reitit 2 Q1 2 halpalentoyhtiö 2 Bangkok 2 madrid 2 Gdansk 2 kvartaalitulos 2 reittilento 2 puitesopimus 2 kansainvälinen kasvu 2 boeing 2 737-800 2 wifi 2 Passenger Choice Awards 2 Espanja 2 Teneriffa 2 Euroopan paras 2 Q4 2 Tel Aviv 2 hätäapu 2 lento 1 st. croix 1 plant for the planet 1 CashPoints 1 Agadir 1 matka-assistentti 1 maailman paras halpalentoyhtiö 1 vuoden paras halpalentoyhtiö 1 el prat 1 san juan 1 Varna 1 matkustuskokemus 1 matkakokemus 1 lennonaikainen nettiyhteys 1 neljännesvuositulos 1 avustuslento 1 nuorisolippu 1 liikennetiedote 1 nai 1 tilauslento 1 yhdysvaltain neitsytsaaret 1 pyrstösankari 1 boston logan 1 arctic aviation assets 1 787-9 1 europe’s leading low-cost airline 1 matkustamolehti 1 syyyrian pakolaiset 1 q3 2015 1 norwegianin sankari 1 suorat lennonaikaiset tv-lähetykset 1 737-300 1 boeing 737max 1 boeing 787-9 1 narh 1 norwegian air resources holding 1 osm aviation 1 airbus a320neo 1 tilauslennot 1 vuositulos 2015 1 Airlines for Europe 1 Cash Point 1 nya destinationer 1 freddie award 1 taloudellinen informaatio 1 yritystiedot 1 Boeing 737 MAX8 1 A321LR 1 Norwegian Q3 2016 1 10 miljoonaa matkustajaa 1 AirlineRatings.com 1 Kööpenhamina 1 Airbus 320neo 1 Q4/2016 1 Q1/2017 1 uusi reitti 1 Q2/2017 1 Aleksis Kivi 1 Vuoden lentoyhtiö 1 Q3/2017 1 matkatavara 1 Value Airline of the Year 1 Q4/2017 1 737 MAX 8 1 Q1/2018 1 digitaalinen reittikartta 1 NPU FI 1 Hamilton/Toronto 1 prisvärda biljetter 1 Ambassador's Award 1 Q2/2018 1 SkyTrax Awards 1 paras halpalentoyhtiö kaukolennoilla 1 ICCT 1 polttoainetehokkuus 1 neljä tähteä 1 NAA 1 kestävät lennot 1 päästöjen vähentäminen 1 gran canaria 1 Q3/2018 1 charter 1 CSR 1 n 1 premium 1 USA 1 fuerteventura 1 New York 1 las vegas 1 Alicante 1 Oslo 1 Kanada 1 Krabi 1 Singapore 1 Norwegian Air Shuttle 1 Q2 1 Denver 1 Freddie Awards 1 gatwick 1 boston 1 easyJet 1 Airbus 1 signature partnership 1 puerto rico 1 Italia 1 Dublin 1 live tv 1 Palkinto 1 Lontoo 1 Seattle 1 Rio 1 Rooma 1 2016 1 Rio de Janeiro 1 Thaimaa 1 take-off 1 sky interior 1 A4E 1 Krakow 1 Suomen valtio 1 pääsiäinen 1 yhteiskuntavastuu 1 ympäristövastuu 1 yritysvastuu 1 rovaniemi 1 Brasilia 1 nya linjer 1 Jean Sibelius 1 Bjørn Kjos 1 reittikartta 1 edulliset lennot 1 biopolttoaine 1 Etelä-Amerikka 1 vuositulos 1 Näytä kaikki aiheet
Norwegian reports strong passenger growth in November

Lehdistötiedotteet   •   Joulu 06, 2018 09:14 EET

Norwegian reported strong passenger growth as it carried almost 2.9 million passengers in November, an increase of 14 percent compared to the same month previous year.

Valtio valitsi Norwegianin 19 reitille

Lehdistötiedotteet   •   Joulu 05, 2018 11:19 EET

Norwegian on jälleen valittu valtion yhteishankintayksikkö Hansel Oy:n kilpailutuksen perusteella yhdeksi Suomen valtion ensisijaisista lentoyhtiöistä useille lentoreiteille. Valtio valitsi Norwegianin 19 reitille Helsinki-Vantaan lentoasemalta.

Norwegian aloittaa suorat lennot Brasiliaan

Lehdistötiedotteet   •   Marras 27, 2018 11:47 EET

Norwegian lanseeraa suorat lennot Lontoon Gatwickin ja Rio de Janeiron välillä. Rio de Janeirosta tulee Norwegianin ensimmäinen kohde Brasiliassa. Etelä-Amerikan parempi saavutettavuus houkuttelee myös suomalaisia matkustajia, sillä Norwegianilla on useita päivittäisiä lentoja Helsinki-Vantaan lentoasemalta Lontoon Gatwickiin hyvillä vaihtoyhteyksillä sekä Buenos Airesiin että Rioon.

Norwegian reports continued passenger growth in October

Lehdistötiedotteet   •   Marras 06, 2018 09:07 EET

An increasing number of passengers choose to fly with Norwegian. The company carried a total of almost 3.4 million passengers in October, an increase of 8 percent compared to the same month previous year.

Norwegian reports a result of 1.6 bn NOK in the third quarter

Lehdistötiedotteet   •   Loka 25, 2018 08:08 EEST

Norwegian (NAS) today reported a result (EBT) of 1.6 billion NOK for the third quarter 2018. The company continued to reduce its unit costs despite a capacity growth of 33 per cent. Going forward, the growth will abate, consequently further reducing unit cost.

Uusi teknologia vähentää Norwegianin CO2-päästöjä 16 000 tonnilla vuodessa

Lehdistötiedotteet   •   Loka 22, 2018 11:01 EEST

Norwegian on toteuttanut yhdessä AVTECH Sweden AB:n kanssa testihankkeen, jossa on käytetty kehittyneitä säätietoja polttoaineenkulutuksen vähentämiseksi. Tulokset osoittavat, että polttoaineenkulutus väheni 22 kiloa lentoa kohti. Se vastaa vuositasolla 16 000 tonnin vähennystä CO2-päästöissä tai vastaavasti 5 000 tonnia alempaa polttoaineen kulutusta Norwegianin lennoilla vuosittain.

Argentiinassa oli tänään suuri ilo ensimmäisen kotimaan lennon noustua ilmaan

Lehdistötiedotteet   •   Loka 16, 2018 20:38 EEST

Norwegianin ensimmäinen Argentiinan sisäinen lento nousi ilmaan tänään Buenos Airesissa kohti Córdobaan, joka on maan toiseksi suurin kaupunki. Argentiinan liikenneministeri osallistui avajaisiin. – Kiitos Norwegianin lentämisestä tulee helpompaa, hän sanoi.

Norwegian reports strong passenger growth in September

Lehdistötiedotteet   •   Loka 04, 2018 09:04 EEST

Norwegian reported strong passenger growth as it carried almost 3.5 million passengers in September. The total number of passengers increased by 9 percent compared to the same month previous year.

Norwegian sai neljä tähteä tuoreessa kansainvälisessä arviossa

Lehdistötiedotteet   •   Syys 26, 2018 12:19 EEST

Matkustajat ympäri maailmaa ovat arvioineet Norwegianin neljän tähden lentoyhtiöksi tämän vuoden Airline Passengers Experience Associationin (APEX) arvioinnissa. Neljä tähteä on korkein sijoitus, jonka halpalentoyhtiö voi saada.

Norwegian nimettiin ”vihreimmäksi” lentoyhtiöksi Atlantin ylittävillä lennoilla ICCT:n uudessa raportissa

Lehdistötiedotteet   •   Syys 12, 2018 17:07 EEST

Tunnustettu kansainvälinen ympäristöinstituutti The International Council on Clean Transportation (ICCT) julkisti tänään tuoreen raporttinsa, jossa Norwegian nimettiin kaikkein polttoainetehokkaimmaksi lentoyhtiöksi Atlantin ylittävillä lentoreiteillä.

Norwegian reports strong passenger growth and high load factors in August

Lehdistötiedotteet   •   Syys 06, 2018 09:02 EEST

Norwegian reported strong passenger growth as it carried more than 3.6 million passengers in August. The total number of passengers increased by 10 percent compared to the same month previous year. The load factor was approximately 90 percent on the entire route network and 94 percent on the company’s long-haul routes, operated by 787 Dreamliner aircraft.

Uusi luku Norwegianille: aloittaa lippujen myynnin Argentiinassa

Lehdistötiedotteet   •   Syys 04, 2018 16:01 EEST

Norwegian aloittaa tänään lentolippujen myynnin Argentiinan sisäisille reiteille. Ensimmäiset reitit tulevat olemaan Buenos Airesin ja suosittujen matkailukohteiden Córdoban, Mendozan, Iguazún, Barilochen, Neuquénin ja Saltan välillä. Ensimmäinen lento lennetään 16. lokakuuta 2018.

Norwegian lisää merkittävästi kapasiteettia Espanjaan talvikaudella

Lehdistötiedotteet   •   Syys 04, 2018 10:00 EEST

Norwegian jatkaa panostuksiaan Suomeen ja lisää lähtöjä suosittuihin kohteisiin Espanjassa. Talvikaudella Espanjaan pääsee entistäkin helpommin, kun Norwegian lisää lentoja Helsinki-Vantaan lentoasemalta Malagaan, Alicanteen, Barcelonaan, Las Palmasiin ja Teneriffalle.

Norwegian reports record high passenger figures and high load factors in July

Lehdistötiedotteet   •   Elo 06, 2018 09:05 EEST

Norwegian reported a new passenger record in July as it carried almost 3.8 million passengers in a single month. The total number of passengers increased by 13 percent compared to the same month previous year. The load factor was 93 percent.

Norwegian valittiin maailman parhaaksi halpalentoyhtiöksi kaukolennoilla neljäntenä vuonna peräkkäin

Lehdistötiedotteet   •   Heinä 17, 2018 15:59 EEST

Lentomatkustajat ympäri maailmaa ovat jälleen äänestäneet Norwegianin maailman parhaaksi halpalentoyhtiöksi kaukolennoilla. Norwegian voitti neljäntenä vuonna peräkkäin SkyTrax World Airline Awards -palkinnon, joka on ilmailualan arvostetuin palkinto. Tämän lisäksi Norwegian valittiin Euroopan parhaaksi halpalentoyhtiöksi kuudentena vuonna peräkkäin.

Norwegian reports solid profit in Q2

Lehdistötiedotteet   •   Heinä 12, 2018 08:06 EEST

Norwegian (NAS) today reported its second quarter earnings for 2018 with a net profit of NOK 300 million, despite the highest growth in the company’s history. Going forward, the growth will slow down and ramp-up costs will decrease, in line with Norwegian’s strategy.

Norwegian reports 14 percent passenger growth in June

Lehdistötiedotteet   •   Heinä 05, 2018 09:06 EEST

Norwegian carried almost 3.5 million passengers in June, an increase of 14 percent compared to the same month previous year.

Norwegian aloittaa suorat reittilennot Krabille Thaimaassa

Lehdistötiedotteet   •   Heinä 02, 2018 09:14 EEST

Tulevana talvena aurinkoa rakastaville pohjoismaalaisille on jälleen tarjolla yksi kaukoreittikohde, jonne matkustaa Thaimaassa. Lokakuun lopusta lähtien Norwegian aloittaa suorat lennot yhteensä kuusi kertaa viikossa kauniiseen Krabiin Tukholmasta, Kööpenhaminasta ja Oslosta. Lennoille on hyvät vaihtoyhteydet myös Suomesta lähtevillä matkustajilla.

Norwegian valittiin Euroopan parhaaksi halpalentoyhtiöksi

Lehdistötiedotteet   •   Heinä 01, 2018 09:00 EEST

Norwegian on viikonloppuna valittu vuoden 2018 Euroopan parhaaksi halpalentoyhtiöksi matkailualan maailmanlaajuisessa World Travel Awardsissa. Se on yhdeksäs palkinto, jonka Norwegian on ottanut vastaan tähän mennessä tänä vuonna.

Norwegianin konsernijohtaja Bjørn Kjos vastaanotti Ambassador’s Award -tunnustuksen Norjan ja Yhdysvaltojen välisten suhteiden vahvistamisesta

Lehdistötiedotteet   •   Kesä 29, 2018 09:02 EEST

Norwegianin konsernijohtaja Bjørn Kjos vastaanotti Ambassador’s Award -tunnustuksen Yhdysvaltain Norjan suurlähettiläs Kenneth J. Braithwaitelta. Kjos sai tunnustuksen Norwegianin panostuksista Yhdysvaltojen ja Norjan kahdenvälisten suhteiden vahvistamiseksi.