Open skies
Seuraa Norwegian

Tunnisteet

Norwegian 237 Halvat lennot 215 liikennetiedot 52 kaukolento 37 dreamliner 16 ympäristöystävällinen 15 Unicef 11 Yhdysvallat 10 boeing 737-800 10 787 dreamliner 9 Norwegian Reward 8 ilmainen WiFi 6 Argentiina 6 liikennetieto 5 boeing 787 dreamliner 5 Marrakech 5 SkyTrax 4 boeing 737 MAX 4 WiFi 4 Uudet kohteet 4 Lontoo Gatwick 4 Paras halpalentoyhtiö 4 Barcelona 4 787-9 Dreamliner 4 Karibia 3 dubai 3 norwegian dreamliner 3 APEX 3 Las Palmas 3 uudet reitit 3 Malaga 3 World Travel Awards 3 New York 3 kaukoreitti 3 liikenneluvut 3 Passenger Choice Awards 3 Rio de Janeiro 2 Tel Aviv 2 puitesopimus 2 madrid 2 kestävät lennot 2 päästöjen vähentäminen 2 Euroopan paras 2 hätäapu 2 Teneriffa 2 boeing 2 Gdansk 2 Bangkok 2 halpalentoyhtiö 2 Q1 2 Q4 2 Espanja 2 Krakova 2 kansainvälinen kasvu 2 ilmainen wi-fi 2 Brasilia 2 reittilento 2 kvartaalitulos 2 737-800 2 maailman paras halpalentoyhtiö 1 vuoden paras halpalentoyhtiö 1 el prat 1 san juan 1 Varna 1 matkustuskokemus 1 matkakokemus 1 lennonaikainen nettiyhteys 1 neljännesvuositulos 1 avustuslento 1 nuorisolippu 1 liikennetiedote 1 nai 1 tilauslento 1 yhdysvaltain neitsytsaaret 1 pyrstösankari 1 boston logan 1 arctic aviation assets 1 787-9 1 europe’s leading low-cost airline 1 AVTECH 1 matkustamolehti 1 syyyrian pakolaiset 1 q3 2015 1 norwegianin sankari 1 suorat lennonaikaiset tv-lähetykset 1 737-300 1 boeing 737max 1 boeing 787-9 1 narh 1 norwegian air resources holding 1 osm aviation 1 airbus a320neo 1 tilauslennot 1 vuositulos 2015 1 Airlines for Europe 1 Cash Point 1 nya destinationer 1 freddie award 1 taloudellinen informaatio 1 yritystiedot 1 Boeing 737 MAX8 1 A321LR 1 Norwegian Q3 2016 1 10 miljoonaa matkustajaa 1 AirlineRatings.com 1 Kööpenhamina 1 Airbus 320neo 1 Q4/2016 1 Q1/2017 1 uusi reitti 1 Q2/2017 1 Aleksis Kivi 1 Vuoden lentoyhtiö 1 Q3/2017 1 matkatavara 1 Value Airline of the Year 1 Q4/2017 1 737 MAX 8 1 Q1/2018 1 digitaalinen reittikartta 1 NPU FI 1 Hamilton/Toronto 1 prisvärda biljetter 1 Ambassador's Award 1 Q2/2018 1 SkyTrax Awards 1 paras halpalentoyhtiö kaukolennoilla 1 ICCT 1 polttoainetehokkuus 1 neljä tähteä 1 NAA 1 Q3/2018 1 Tivat 1 kaukolennot 1 CashPoint 1 nopea WiFi 1 Q4/2018 1 gran canaria 1 Q1/2019 1 charter 1 CSR 1 n 1 premium 1 USA 1 fuerteventura 1 las vegas 1 Alicante 1 Oslo 1 Kanada 1 Krabi 1 Singapore 1 Pisa 1 Norwegian Air Shuttle 1 Q2 1 Denver 1 Freddie Awards 1 gatwick 1 boston 1 easyJet 1 Airbus 1 signature partnership 1 puerto rico 1 Italia 1 Dublin 1 live tv 1 Palkinto 1 Lontoo 1 Seattle 1 Rio 1 Rooma 1 Storytel 1 2016 1 Thaimaa 1 take-off 1 sky interior 1 A4E 1 Krakow 1 Suomen valtio 1 pääsiäinen 1 yhteiskuntavastuu 1 ympäristövastuu 1 yritysvastuu 1 rovaniemi 1 nya linjer 1 Jean Sibelius 1 Bjørn Kjos 1 reittikartta 1 edulliset lennot 1 biopolttoaine 1 Etelä-Amerikka 1 vuositulos 1 lento 1 st. croix 1 plant for the planet 1 CashPoints 1 Agadir 1 matka-assistentti 1 Näytä kaikki aiheet
Norwegianin matkustajamäärä kasvoi ja täsmällisyys parani huhtikuussa

Lehdistötiedotteet   •   Touko 07, 2019 09:00 EEST

Yli 3,1 miljoonaa matkustajaa lensi Norwegianilla huhtikuussa. Kasvu oli kolme prosenttia verrattuna samaan ajankohtaan viime vuonna. Pääsiäisen ajankohta vaikutti siihen, että huhtikuun luvut eivät ole suoraan vertailukelpoisia samaan ajankohtaan viime vuonna, mutta maaliskuu ja huhtikuu osoittavat yhdessä myönteisen kehityksen.

Norwegian Reward palkittiin parhaana kanta-asiakasohjelmana jo kolmantena vuonna peräkkäin

Lehdistötiedotteet   •   Huhti 30, 2019 12:04 EEST

Norwegianin kanta-asiakasohjelma, Norwegian Reward, on voittanut Freddie Awardsissa Paras lentoyhtiön kanta-asiakasohjelma Euroopassa ja Afrikassa -tunnustuksen kolmantena vuonna peräkkäin. Norwegian Rewardin Bank Norwegian -luottokortti voitti Paras kanta-asiakasohjelman luottokortti Euroopassa ja Afrikassa -tunnustuksen. Miljoonat matkustajat ympäri maailmaa äänestivät Freddie Awardsissa.

Norwegian on nyt suurin ulkomainen lentoyhtiö New Yorkissa

Lehdistötiedotteet   •   Huhti 26, 2019 14:24 EEST

Norwegian vahvistaa entisestään asemaansa New Yorkissa. Kuusi vuotta sen jälkeen kun yhtiö lensi ensimmäisen mannertenvälisen lentonsa, on Norwegianista tullut suurin ulkomainen lentoyhtiö New Yorkin alueella.

Norwegianin tulot kasvoivat ja kustannukset alenivat ensimmäisellä vuosineljänneksellä

Lehdistötiedotteet   •   Huhti 25, 2019 08:00 EEST

Norwegian julkisti tänään tuloksen ensimmäiseltä vuosineljännekseltä, jolle ominaista olivat alhaisemmat kustannukset, kasvaneet tulot ja merkittävästi parempi täsmällisyys. Yhtiön yksikkökustannukset ilman polttoainetta laskivat kahdeksan prosenttia verrattuna samaan ajanjaksoon viime vuonna. Liikevaihto oli kahdeksan miljardia Norjan kruunua, kasvua 14 prosenttia.

Norwegianin matkustajat ovat lahjoittaneet UNICEFille jo yli 2,5 miljoonaa euroa

Lehdistötiedotteet   •   Huhti 19, 2019 09:00 EEST

Norwegianin yhteistyö UNICEFin kanssa on myötävaikuttanut siihen, että sadattuhannet lapset ympäri maailmaa ovat saaneet apua. Vuodesta 2015 lähtien Norwegianin matkustajat ovat yksinkertaisella napinpainalluksella lahjoittaneet yli 2,5 miljoonaa euroa samalla, kun he ovat tehneet lentovarauksen Norwegianin nettisivustolla.

Norwegian valittiin Euroopan parhaaksi halpalentoyhtiöksi

Lehdistötiedotteet   •   Huhti 17, 2019 11:30 EEST

Norwegian on palkittu Paras halpalentoyhtiö Euroopassa -tunnustuksella arvostetussa Passenger Choice Awards -palkintogaalassa Dublinissa. Passenger Choice Awards on yksi ilmailualan arvostetuimmista tunnustuksista, koska palkintojen perusteena ovat matkustajien antamat arviot.

Norwegianin matkustajamäärä kasvoi ja täsmällisyys parani maaliskuussa

Lehdistötiedotteet   •   Huhti 04, 2019 09:39 EEST

Lähes kolme miljoonaa matkustajaa lensi Norwegianilla maaliskuussa. Tämä vastaa viiden prosentin kasvua vastaavaan ajanjaksoon viime vuonna. Pääsiäisen ajankohdasta johtuen maaliskuun luvut eivät ole suoraan vertailukelpoisia viime vuoden maaliskuuhun verrattuna.

Norwegianin ensimmäinen lento Brasiliaan lähti matkaan

Lehdistötiedotteet   •   Maalis 31, 2019 14:43 EEST

Norwegianin kaikkien aikojen ensimmäinen lento brasilialaiseen suurkaupunkiin Rio de Janeiroon nousi ilmaan Lontoon Gatwickistä tänään puolelta päivin. Uusi suora reitti sopii myös Suomesta lähteville matkustajille, jotka voivat lentää helposti yhdellä vaihdolla Lontoon Gatwickin kautta Rio de Janeiron lisäksi myös Buenos Airesiin.

– Meille tärkeintä on huolehtia asiakkaistamme

Lehdistötiedotteet   •   Maalis 13, 2019 15:13 EET

– Olen pahoillani kaikkien niiden asiakkaiden puolesta, joihin vaikuttaa se, että olemme ottaneet MAX-lentokoneemme toistaiseksi pois käytöstä. Meille tärkeintä on nyt huolehtia asiakkaistamme parhaalla mahdollisella tavalla. Upeat työntekijämme ovat tehneet töitä kellon ympäri auttaakseen niitä asiakkaita, joita tilanne koskee, sanoo Norwegianin konsernijohtaja Bjørn Kjos.

Päivitettyä tietoa Norwegianin lennoista

Lehdistötiedotteet   •   Maalis 13, 2019 11:03 EET

Norwegian tekee kaikkensa huolehtiakseen matkustajista, joihin liikennöinnin keskeytys toistaiseksi yhtiön Boeing 737 MAX -koneilla vaikuttaa. Lentoja yhdistetään, lentolaivastoa kohdennetaan uudelleen ja matkustajille varataan lentoja muille lähdöille.

Päivitettyä tietoa Norwegianin Boeing 737 MAX -koneista

Lehdistötiedotteet   •   Maalis 12, 2019 18:39 EET

Eurooppalaisten ilmailuviranomaisten tekemän suosituksen mukaisesti Norwegian on päättänyt keskeyttää toistaiseksi yhtiön 18 Boeing 737 MAX -koneen liikennöinnin. Teemme nyt kaikkemme huolehtiaksemme matkustajista, joihin tilanne vaikuttaa. Pyrimme rajoittamaan matkustajiin kohdistuvia vaikutuksia korvaavilla lennoilla, yhdistämällä lentoja ja varaamalla matkustajille lentoja muille lähdöille.

Norwegian keskeyttää tilapäisesti lennot Boeing 737 MAX -koneilla Euroopan ilmailuviranomaisten suositusten mukaisesti

Lehdistötiedotteet   •   Maalis 12, 2019 16:59 EET

Eurooppalaisten ilmailuviranomaisten tekemän suosituksen mukaisesti Norwegian on päättänyt keskeyttää toistaiseksi yhtiön Boeing 737 MAX -koneiden operoinnin. Norwegian on tiiviissä yhteydessä ilmailuviranomaisten ja Boeingiin kanssa ja seuraa heidän suosituksiaan ja ohjeitaan.

Norwegian reports passenger growth and higher punctuality in February

Lehdistötiedotteet   •   Maalis 11, 2019 09:01 EET

Norwegian carried more than 2.5 million passengers in February, an increase of 8 percent compared to the same month previous year. The growth is now slowing down considerably, in line with the strategy of returning to profitability.

Norwegian vahvistaa asemaansa New Yorkissa – päihittää lentoyhtiöjätit matkustajamäärässä

Lehdistötiedotteet   •   Helmi 21, 2019 16:41 EET

Norwegian on nyt suurin eurooppalainen lentoyhtiö New Yorkin alueella, jossa yhtiöllä oli yli kaksi miljoonaa matkustajaa vuonna 2018. Mikään toinen Yhdysvaltojen ja Kanadan ulkopuolinen lentoyhtiö ei lennätä yhtä paljon matkustajia New Yorkiin kuin Norwegian.

Norwegian presents 2018 full year results and the strategy for returning to profitability

Lehdistötiedotteet   •   Helmi 07, 2019 08:00 EET

Norwegian today reported its full year and fourth quarter 2018 results, figures strongly affected by engine issues, fuel hedge losses and tough competition in a period of strong growth. The net loss was NOK 1,454 million in 2018, while the company’s unit costs, excluding fuel, have decreased by 12 percent during the same period.

Norwegian reports 13 percent passenger growth in January

Lehdistötiedotteet   •   Helmi 06, 2019 09:00 EET

Norwegian carried more than 2.6 million passengers in January, an increase of 13 percent compared to the same month previous year.

Norwegian lanseeraa nopean WiFi-yhteyden Euroopan reiteillä

Lehdistötiedotteet   •   Helmi 03, 2019 09:00 EET

Norwegian on aloittanut nopean WiFi-yhteyden asentamisen yhtiön lyhyen matkan Boeing 737-800 -koneisiin. Norwegian tarjoaa jo nyt ilmaisen WiFin Euroopan reiteillä, mutta uusi palvelu mahdollistaa musiikin, elokuvien ja tv-sarjojen suoratoiston. Lähes kaikissa yhtiön Euroopan reittiverkoston koneissa tulee jo helmikuun loppuun mennessä olemaan tarjolla parannettu WiFi-palvelu.

Norwegian Reward aloittaa yhteistyön Storytelin kanssa – lisää etuja matkustajille

Lehdistötiedotteet   •   Tammi 28, 2019 10:34 EET

Norwegianin kanta-asiakasohjelma Norwegian Reward jatkaa jäsenille tarjottavien etujen kehittämistä ja aloittaa yhteistyön Storytelin kanssa. Yhteistyön myötä Norwegian Rewardin jäsenet voivat saada käyttöönsä yli 120 000 ääni- ja e-kirjaa samalla, kun he ansaitsevat CashPoint-pisteitä.

Norwegian lanseeraa ilmaisen WiFin kaukoreiteillä

Lehdistötiedotteet   •   Tammi 08, 2019 13:36 EET

Norwegian asentaa WiFin kaukolentokoneisiinsa ja yhtiöstä tulee siten maailman ensimmäinen halpalentoyhtiö, joka tarjoaa ilmaisen WiFin mannertenvälisillä lennoilla.

Norwegian reports record high year-end traffic figures: Carried over 37 million passengers in 2018

Lehdistötiedotteet   •   Tammi 07, 2019 09:10 EET

Norwegian reported its highest ever passenger figures in a single year with more than 37 million passengers and a load factor of 86 per cent in 2018. The launch of 35 new routes, the delivery of 25 brand new aircraft and a substantial increase of intercontinental traffic contributed considerably to the growth and a stronger global footprint.